HJEM OM BLOGG BUTIKK VERKTØY SOM ANBEFALES SE PRODUKTER Logg inn

Supertipsene som gjør deg mye mer effektiv i business

I denne videoen vil du lære supertipsene som gjør at du får gjort mye mer i businessen. 

Vi har vel alle kjent på følelsen av at vi jobber og jobber, men likevel ikke kommer noen vei eller lander noe. Som fersk sjef gikk jeg å kjente på denne følelsen, samtidig som jeg så en kollega som nailet det ene oppgaven etter den andre. Jeg ønsket å ha det på samme måte. Etter litt analysering og evaluering gjorde jeg noen endringer. Disse endringen gjorde at ting snudde og både jeg og teamet begynte å levere. 




SAMMENDRAG:

  • Når du driver din egen business har du mange arbeidsoppgaver og utrolig mye å gjøre. Du har ansvar for alt alene, og det kan føles som om du har 100 ulike jobber. 
  • Selv om du har gjort mye arbeid i løpet av en dag, kjenner du ofte på følelsen av at du ikke er kommet dit du vil.
  • Årsaken til at dette skjer er at du ikke har prioritert arbeidsoppgavene og bruker mye tid på ting som ikke gir resultater. 
  • Supertipsene som gjør at du får gjort mye mer i businessen består av 3 steg
  • Steg 1: Gjør en braindump på et ark hvor du skriver ned alle oppgavene du gjør i businessen. Skriv ned alt du gjør i løpet av en dag, en uke og en måned. 
  • Steg 2: Ta en kikk på arket og gjør en vurdering over hvilke oppgaver som er viktigst og som tar deg mot målet ditt. Hvilke oppgaver gjør at du tjener penger.
  • Steg 3: Velg ut de tingene som er viktigst å prioritere. Lag en plan og sett opp bolker gjennom dagen hvor du skal jobbe med dette. 
  • Gjør også en vurdering om du skal sette bort de mindre viktige oppgavene, eller om du skal gjøre de selv. Velger du å gjøre de selv må du også sette opp små og korte tidsbolker til disse oppgavene. 
  • Vær streng med deg selv og følg planen din. 
  • Få freebien jeg nevner i videoen som vil gi deg enda mer detaljert gjennomgang av stegene og et arbeidsark hvor du får hjelp til å plotte inn alt og hjelp til å prioritere - KLIKK HER

 

NYHETER OG TILBUD

 

Gratis workshop: Få hjelp til å  planlegge og poste i sosiale medier - helt uten stress

Få hjelp til å planlegge og poste på Instagram og Facebook. På en enkel og stressfri måte!

Endelig vil du:

  • kunne si farvel til overveldelse og kaos 
  • få de konkrete stegene som enkelt lar deg planlegge innhold
  • alltid ha ideer til hva du skal poste, uten å måtte finne på nye ting hele tiden

Klikk her for å bli med på workshopen gratis

  

 

Gratiskurs: Bli rå på planlegging - og gjennomføring! Få ting gjort!

Lær systemet som gjorde at jeg endelig klarte å fokusere og prioritere de riktige tingene - i business og privat!

Klikk her for å få mer oversikt og kontroll

 

VISSTE DU?

At jeg også legger ut mye nyttig om sosiale medier og business på Facebook og Instagram?

 

RELATERTE POSTER

 

Få flere gode tips og råd på e-post!

Meld deg på vår e-postliste for å motta e-poster fra Kommuniser bedre. Merk at du vil motta en blanding av tips, råd, tilbud og andre ting vi tror du vil ha nytte av. Og du, vi deler ikke informasjonen din videre!

Close

50% Complete

Lær å skrive tekster som engasjerer, selger og høres ut som deg!