HJEM OM OSS KJØP PROGRAMMER BLOGG BUTIKK KLIKK HER FOR TIPS OG RÅD Logg inn

Viktigheten av å måle effekten av markedsføringstiltak

Usikker på om markedsføringstiltakene dine fungerer? Da må du måle og følge med på de tiltakene du setter i gang! For du kan ikke markedsføre basert på magefølelsen! Du må vite hva som fungerer. Ellers kaster du penger ut av vinduet!

I denne episoden av Businessdamer snakker Hilde og jeg om et tema jeg er veldig opptatt av: viktigheten av å måle effekten av de markedsføringstiltakene du gjør.

For om du driver business må du faktisk måle det du holder på med, ellers kaster du penger ut av vinduet.

Jeg holder en brennende tale om hvorfor du aldri bør markedsføre basert på magefølelse.

Vi kommer også med konkrete tips og råd til hva og hvordan du kan måle.

Og jeg er i såpass godt humør at jeg deler mitt eget skjema for målinger og effekter!

Med skjemaet har jeg alltid oversikt over markedsføringstiltak jeg gjennomfører - og hvilken effekt de har!

Om du ønsker freebien “Måleskjema for din business” last det ned her: https://www.kommuniserbedre.no/maaleskjema

Du finner forresten podcastepisoden på nettsiden:

http://businessdamer.no/

Eller her på itunes

Snakkes snart, 

Guri

Få flere gode tips og råd på e-post!

Meld deg på vår e-postliste for å motta e-poster fra Kommuniser bedre. Merk at du vil motta en blanding av tips, råd, tilbud og andre ting vi tror du vil ha nytte av. Og du, vi deler ikke informasjonen din videre!

Close

50% Complete

Lær å skrive tekster som engasjerer, selger og høres ut som deg!