GJØR DRØMMEN VIRKELIG

Design din egen business

Bygg en business du elsker, med en plan som tar deg fra kaos til klarhet.  Programmet Fra drøm til business er for deg som er klar for å realisere drømmen om din egen onlinebusiness.

Programmet gir deg stegene, støtten og strategiene du trenger for å bygge en suksessfull onlinebusiness - på dine premisser.

OKTOBER BONUS FORSVINNER OM
3 DAYS
12 HOURS
22 MINS
34 SECS

Klar for din egen business?

Usikker på hvor du skal starte? Se hvordan du kan skape en business som gir deg frihet og mening.

fortell meg,
er dette deg?

  • 1 Ønsker å skape en business som

    gir frihet og fleksibilitet, men

    mangler en klar PLAN.
  • 2 Kjenner på tvil rundt egen verdi og kompetanse

    og trenger trygghet til å ta mer plass
  • 3 Drømmer om å tjene godt,

    men føler seg deg usikker på

    hvordan
    få det til
  • 4 Du drømmer om å bruke mer tid med familien

    men føler deg fanget i en jobb som

    aldri gir deg frihet
  • 5 Du ønsker å skape noe
    som føles meningsfylt,
    men mangler en plan
    og vet ikke hvor du skal starte
  • 6 Du vil ha mer kontroll over din

    egen tid, men
    føler deg
    fanget i hamsterhjulet.

se for deg...

  • Å bygge en business
    kan
    som gir deg
    økonomisk frihet og fleksibilitet

  • At du får mer tid til det som virkelig
    betyr noe i
    livet
  • Du endelig tjener penger
    på noe du
    brenner for.
  • Du har tid til å hente barna
    uten stress
    fordi
    du styrer
    DIN
    egen hverdag.
  • Du skaper noe eget .
    som gir deg
    stolthet -
    og mening hver dag
    you
INTRODUSERE…

Fra drøm til business

ET VELPRØVD SYSTEM SOM TAR AMBISIØSE KVINNER FRA KAOS TIL KLARHET PÅ 6 MÅNEDER

Hvem er dette programmet for:

HUN SOM VIL HA NOE MER
En kvinne med store visjoner og ideer, men som trenger støtte for å gjøre drømmen til en konkret plan og en lønnsom business.
DEN FLINKE PIKEN
Hun er ambisiøs og detaljorientert, men blir ofte sittende fast i perfeksjonisme og trenger hjelp til å ta steg fremover uten å overtenke.
FRIHETS-ELSKEREN
En mor og entreprenør som ønsker økonomisk frihet og fleksibilitet, slik at hun kan bygge en business samtidig som hun er tilstede for familien.
hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier
hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier hva kundene våre sier

Two to four client success stories.
Try to choose testimonials
that show the breadth of your
offerings and/or the subsequent
positive outcomes.

Each testimonial should give the reader more information or insight
(as opposed to a list of clients saying how much they love you over and
over again — nice, but not super helpful!). Try to include first names,
photos, and even a pertinent description of each client you’re quoting
—the more context readers have, the more likely they are to connect
with an existing client’s story.

Client name goes here,
client company/role/industry

Two to four client success stories.
Try to choose testimonials
that show the breadth of your
offerings and/or the subsequent
positive outcomes.

Each testimonial should give the reader more information or insight
(as opposed to a list of clients saying how much they love you over and
over again — nice, but not super helpful!). Try to include first names,
photos, and even a pertinent description of each client you’re quoting
—the more context readers have, the more likely they are to connect
with an existing client’s story.

Client name goes here,
client company/role/industry

Two to four client success stories.
Try to choose testimonials
that show the breadth of your
offerings and/or the subsequent
positive outcomes.

Each testimonial should give the reader more information or insight
(as opposed to a list of clients saying how much they love you over and
over again — nice, but not super helpful!). Try to include first names,
photos, and even a pertinent description of each client you’re quoting
—the more context readers have, the more likely they are to connect
with an existing client’s story.

Client name goes here,
client company/role/industry

Dette inneholder
programmet

  • En steg-for-steg plan for å starte din egen business.
  • Maler og verktøy som hjelper deg med alt fra kontrakter til å holde webinar.
  • Enkel gjennomgang av tekniske ting, slik at du føler deg trygg.
  • Tips om prising og regler, så du kan drive trygt og seriøst.
  • Støtte og tilbakemelding som gir deg hjelp på veien
ta en sniktitt på
modulene

modul 1

Få klarhet i hva du vil og drømmer om 🌟

I modul en går vi dypt inn i hva du virkelig ønsker deg for å hjelpe deg med å finne ut hva slags business du vil starte.

Du lærer hvordan du kan bruke dine talenter og styrker til å bygge en lønnsom business, og hvordan denne businessen kan passe perfekt til livet du drømmer om.

Når du er ferdig med denne modulen, har du et klart bilde av hva du drømmer om og hvordan du kan bruke dette til å starte din egen business.

modul 2

Finn ut hvem du skal jobbe med

Etter at du har funnet ut hva du vil skape, fokuserer vi på hvem du ønsker å jobbe med. Her lærer du hvordan du tiltrekker de rette kundene – de som gir deg energi og som virkelig trenger det du tilbyr.

Gjennom dyp innsikt og forståelse for kundens utfordringer, blir du en naturlig magnet for de du ønsker å hjelpe. Når modulen er ferdig, vil du vite nøyaktig hvem du er ment å jobbe med og hvordan du når dem på en ekte og meningsfull måte.

modul 3

Design din egen drømmebusiness 💫

Nå som du vet hva du vil og hvem du vil jobbe med, skal vi designe din unike drømmebusiness.

I denne modulen skisserer du hvordan businessen skal se ut, hva du skal tilby, og hvordan du kan bygge en virksomhet som gir deg både økonomisk frihet og personlig glede.

Etter denne modulen har du en klar plan for din business, med en visjon, produkter og tjenester som sikrer en stabil og lønnsom inntekt, skapt på dine premisser.

modul 4

Snakk om businessen din på en magnetisk måte

Med en klar businessmodell og målgruppe på plass, vil du i denne modulen lære hvordan du snakker om det du tilbyr slik at du tiltrekker de rette kundene.

Du lærer å skille deg ut, formidle et budskap som treffer kundene rett i hjertet, og får dem til å se deg som den perfekte løsningen på deres utfordringer.

Etter denne modulen har du et kraftfullt budskap som gjør at kundene velger deg med glede og tillit.

modul 5

Skap et brand som skiller seg ut 😍

Nå som du vet hva du tilbyr, hvem du jobber med, og hvordan du tiltrekker de rette kundene, er det på tide å bygge et unikt brand.

I denne modulen får du verktøyene til å skape et visuelt uttrykk som vekker følelser og gir et sterkt inntrykk.

Du lærer hvordan farger, fonter og strukturer kan gi gjenkjennelse og troverdighet. Etter denne modulen har du en tydelig plan for hvordan brandet ditt skal se ut, slik at du kan tiltrekke kunder på en naturlig og inspirerende måte.

modul 6

Skap et teknisk system som jobber for deg døgnet rundt 🚀

Nå som grunnlaget for bedriften din er klart, skal vi bygge de tekniske systemene som vil drive businessen din fremover.

I denne modulen lærer du å lage et system som tiltrekker kunder automatisk, uten at du trenger å være teknologiekspert.

Vi setter opp verktøy som sikrer at folk finner deg, melder seg på e-postlisten din, og kjøper produktene dine – alt i samsvar med loven.

Etter denne modulen har du et solid teknisk system som jobber for deg og trekker inn kunder døgnet rundt.

modul 7

Lag et uimotståelig produkt 😍

Med det tekniske på plass, er det tid for å skape et produkt som kundene dine vil elske!

I denne modulen lærer du hvordan du lager et produkt som faktisk selger, enten det er kurs, medlemsskap eller coaching.

Du får også verktøyene til å bygge en effektiv salgsside og skape spenning rundt produktet ditt.

Når modulen er ferdig, har du både et klart produkt og en salgsside som gjør kjøpsprosessen trygg og enkel for kundene dine.

modul 8

Lanser, selg og prissett produktet ditt på en god måte 💖

Nå som produktet og salgssiden er på plass, er det på tide å lære hvordan du selger det på en måte som føles bra for både deg og kundene dine. I denne modulen lager du en enkel, men effektiv salgsprosess som kan brukes om igjen for å bygge en lønnsom business. Du lærer å holde webinarer og challengers, hvordan prissette riktig, og hvordan gjennomføre salgssamtaler som lander kunder. Når du er ferdig, har du en gjentakbar salgsprosess og en klar prissettingsstrategi som sikrer vekst i businessen din.

modul 9

Markedsfør produktene dine på en enkel måte

Nå som du er i gang med salget, er det viktig å fortsette å tiltrekke nye kunder.

I denne modulen lærer du hvordan du kan markedsføre businessen din med enkelhet, slik at du får synlighet uten å være "på" hele tiden.

Du får en smart markedsføringsstrategi som jobber for deg, med enkle metoder for å være synlig og tiltrekke kunder døgnet rundt.

Etter modulen har du en skreddersydd plan som holder salget oppe med minimal innsats

Hei, du

jeg er Guri

Tidligere journalist og kommunikasjonssjef som gikk fra en trygg jobb i staten til å bygge min egen business – noe som endret livet mitt fullstendig.

Jeg vet hvordan det føles å drømme om frihet og økonomisk trygghet, men å ikke helt vite hvordan man kommer dit.

Etter å ha hjulpet mange kvinner med å skape sine egne lønnsomme businesser, brenner jeg for å dele den kunnskapen videre.

Med en strukturert plan, varme og personlig støtte, hjelper jeg ambisiøse kvinner som deg å skape en business på sine egne premisser.

Dette er bare starten på alt du kan få til!

Er [FDTB
]
riktig
for deg?

DETTE ER FOR DEG OM…
  • Dette programmet passer for deg som drømmer om å starte din egen business og ønsker frihet til å jobbe på dine egne premisser.
  • Det er for deg som er klar til å gjøre en innsats, er åpen for å lære, og vil ha en steg-for-steg plan som hjelper deg å gå fra idé til en lønnsom business.
  • Hvis du ønsker å skape en business med mening, basert på dine verdier og styrker, er dette programmet for deg.
THIS IS NOT FOR YOU IF…

 

  • Dette programmet er ikke for deg som ønsker raske løsninger uten å legge ned innsats for å bygge en solid business.
  • Dette programmet er ikke for deg som helst vil holde deg i komfortsonen og unngå å ta steget ut for å skape noe eget.
hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier
hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier hva kunder sier

An outtake from the
video testimonial would
go here.

This is space for more information
if the above heading isn't enough.

Client name goes here
Client company/role/industry

An outtake from the
video testimonial would
go here.

This is space for more information
if the above heading isn't enough.

Client name goes here
Client company/role/industry

an drøm
to
readers
to commit

Option 1 HEADER

Price breakdown 1

Billed monthly

  • This is the first time your audience is seeing the cost of the program.
  • You’ll want to reiterate all of the amazing features, benefits, outcomes, etc. of your service.
  • Anchor the price in a way that makes the purchase seem worth every penny.
  • Appeal to your ideal customer based on everything you know about them!
  • This is the first time your audience is seeing the cost of the program.
Beste verdi!
Option 2 HEADER

price breakdown 2

Billed annually

  • This is the first time your audience is seeing the cost of the program.
  • You’ll want to reiterate all of the amazing features, benefits, outcomes, etc. of your service.
  • Anchor the price in a way that makes the purchase seem worth every penny.
  • Appeal to your ideal customer based on everything you know about them!
  • This is the first time your audience is seeing the cost of the program.
Option 3 HEADER

price breakdown 3

Billed twice a year

  • This is the first time your audience is seeing the cost of the program.
  • You’ll want to reiterate all of the amazing features, benefits, outcomes, etc. of your service.
  • Anchor the price in a way that makes the purchase seem worth every penny.
  • Appeal to your ideal customer based on everything you know about them!
  • This is the first time your audience is seeing the cost of the program.
PREHEADER GOES HERE

a final appeal
to readers

This is your final opportunity to sell your program. Appeal to your ideal customer based on everything you know about them! Maybe it’s the cost of just two months of chai lattes? Maybe there are free, bonus features or benefits that increase the overall value? Send them off with inspiration and drive to purchase!

Lurer du

dette

FAQ 1 goes here

FAQ 2 goes here

FAQ 3 goes here

FAQ 4 goes here

FAQ 5 goes here